miercuri, aprilie 20

Azi, m-am îndrăgostit

Azi, sunt îndrăgostită.
Azi, sunt cea mai fericită.
Nu, nu m-am îndrăgostit a nu-ştiu-cât-a -oară de nu-ştiu-ce tip super-mega, ci pur şi simplu de soare, de vreme, de căldură, de faţa mea de adormită care s-a trezit cu faţa la cearşaf, de păru' care-mi stă ca naiba şi tre să-l spăl, de unghiile de care m-am ocupat ieri dar pe care oja nu a rezistat, de lanţu' care are un medalion interesant, cu ceas, în formă de lacăt, de tricourile alea colorate de vară, de desenele vechi-antice-şi-expirate făcute când eram într-a VIII-a sau a VII-a, de floarea al cărei ghiveci l-am spart azi dimineaţă când am vrut să caut nu-ştiu-ce în spatele ei, de cearcănele dobândite acu' o săptămână şi care se-ncăpăţânează să dispară, de papagalu' lu' sor-mea care, azi dimineaţă m-a ţinut de poveşti cât timp am mâncat, dar mai ales de Jay, cel mai mic, pufos şi cuminte ''copilaş''. It's the best thing that ever been MINE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu