vineri, decembrie 17

Citate, versuri...


Nu ştiu de ce tocmai d'astea.. Da' ca să nu îmi mai cereţi pe mess statusuri vă pun aici câteva:

"Lumea spune că nu poţi zbura. E o minciună. Nu crede în ea!"
"Am ars ce-a mai rămas, zic doar cuvinte simple. Încerc să-i fac să înţeleagă că n-o să mă schimbe."
"pun preţ pe ce contează! am motive să zâmbesc. Alerg,am vise şi caut să mi le împlinesc."
"Avem caractere îmbibate în orgoliu. De asta acum momentelor de vis le purtăm doliu"
"Nu arunca nici o vorbă în vânt. Trăieşte intens fiecare cuvânt."
"Ce vrei? N' am fost avocaţi ca să începem cu Dreptu'."
"Păstrează inocenţa necesară. Lasă ura să dispară."
"Cui îi pasă, te caută. Cui nu'i pasă.. E simplu!"
"O să rămână amintiri blocate-n ochii noştri goi. Ca se-nvârte ceasu şi nime nu'l va da înapoi."
"Şi uneori vreau să te uit, dar doar când te uiţi la mine încep să uit pe loc faptul că eu trebuie să uit de tine."
"Ambiţia te ajută dar orgoliul te distruge"
"Tu? Mie? Ce să-mi dai? De unde inimă că n-ai!"
"No love lost, no love found!"
"I’ll wake up in the World and cut the lights off!"
"Lutul zace nemişcat, dar sângele e un hoinar."
"Let's play a love game!"
"I'm on my way. I know I'm gonna get there someday."
"I just can't get you off my mind!"
"Cold like a winter day, hot like a summer eve."


Şi aici ceva citate...

Bob Marley
"Deschide ochii, uită-te înăuntrul tău. Eşti mulţumit de viaţa pe care o duci?"
"Viata e un drum lung cu multe indicatoare. Asa ca, atunci cand gonesti prin ea, nu-ti complica mintea. Elibereaza-te de ura, inselatorii si gelozie. Nu-ti ingropa gandurile, transpune-ti viziunea in realitate. Trezeste-te si traieste!"
"Dragostea nu ne va lasa singuri niciodata."
"Cu cat e batalia mai grea, cu atat e victoria mai dulce."
"Viaţa este un drum mare cu multe semne."

Salvador Dali
"Nu-ti fie frica de perfectiune: n-o s-o atingi niciodata."
"Inteligenta fara ambitie este o pasare fara aripi."
"Greselile au mereu o natura aproape sacra. Nu incercati sa le corectati niciodata. Din contra: rationalizati-le, intelegeti-le in profunzime. Dupa aceea doar va fi posibil sa le sublimati."

John Lennon
"Un vis pe care il visezi singur e doar un vis. Un vis pe care il visezi impreuna cu ceilalti e realitate."
"Cred in orice pana nu se demonstreaza a fi fals. Asa ca eu cred in zane, mituri, dragoni. Toate exista, chiar daca exista doar in mintea ta. Cine spune ca visele si cosmarurile nu sunt la fel de reale ca aici si acum?"
"Nu cred in solutia uciderii, indiferent care e motivul!"
"Nu voi schimba modul in care arat sau modul in care ma simt pentru a ma conforma la ceva."
"Viata e ceea ce se intampla in timp ce tu esti ocupat facandu-ti alte planuri."
"Realitatea lasa multe imaginatiei"

Einstein
"Imaginatia e mai importanta decat cunoasterea."
"Realitatea e doar o iluzie, insa una foarte persistenta."
"Singurul lucru cu adevarat valoros e intuitia."
"Cel mai important e sa nu incetezi de a-ti pune intrebari. Curiozitatea are motivele sale pentru a exista."
"Logica te duce din punctul A in punctul B.Imaginatia te duce unde vrei."

Madonna
"Niciodata sa nu uiti sa visezi"
"Sunt propriul meu experiment. Sunt propriul meu obiect de arta"

Toti traim sub acelasi cer, dar nu toti avem acelasi orizont. Konrad Adenauer

Ideal, absolut, desavarsire, infinit – cuvinte intru totul la fel. (Mizerabilii)

Talentul e 10 la sută inspiraţie și 90 la sută transpirație. Thomas Alva Edison

Talentul este abilitatea de a-ti ascunde talentul acolo unde este nevoie. George Calinescu

Talentul este puterea de expresivitate ce o au îndeosebi unii, pe lângă iritabilitatea pe care o au toţi. I.L . Caragiale


Si cu asta închiei:

Mai mult decat viaţa îmi iubesc libertatea!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu