marți, mai 8

Unde mi-e sabia laser cand am nevoie

Aici pot fii ce vreau, cine vreau, pentru că nimeni nu ştie dacă ceea ce scriu sunt păreri dintr-un film melancolic sau am căzut în depresie. Şi de-asta nu mă judecă nimeni aici..

Staţi liniştiţi, spre fericirea/dezamăgirea voastră, sunt bine. Vă zic asta acum, pentru a nu trage concluzii pripite în legătură cu ce o să citiţi..
Am aici o conversaţie.. Mai ''intimă'' aşa, adică nu la modu' ăla, dar mai altfel..
Nu o pun aici ca să vă spun vre-o poveste, ci doar pen' că mi se pare că exprimă un adevăr teribil. Dar teribil rău de tot...

Conversaţia e între nişte persoane care se ştiu de ceva timp, dar nu au fost vre-o dată aşa prieteni. Totuşi, e doar o descărcare, mai mult sau mai puţin..
Să-i numim ''A'' şi ''B''

A .: ba nu stiu cum nu se prind unii.. .. gen persoane la care candva le ziceai totu', cand ai o problema si nu le-o zici, nu isi dau seama ca-i include si pe ei? ca de-aia nu le zici problema
A .: adica uita-te ce sts am
B : chiar voiam sa te-ntreb ce-i cu sts; dar ziceam ca te supar
A .: ia-o asa: ai un prieten ff bun, ii zici totu' tot timpu, indiferent ce.. brusc, incepe sa vorbeasca asa, naspa, sec, sa te faca pe tine sa pici de aiurea in orice conversatie, si cand dintr-o data iti pui un sts asa, mai.. "naspa" si nu vrei sa-i zici de ce, adica zici ca esti ok, ca nu-i nimic
A .: si nu-i zici nimic
A .: nu isi da seama ca e parte din problema?
B: ... pai cine stie
B: poate e mai ingust sau nu ia in calcul varianta
B: si eu aveam un gen dinasta de prt..
A .: ca nu vrei sa-i zici: pt ca esti de c*cat mai nou, te comporti naspa, ma suni numa cand te plictisesti, ma intrebi ce fac si dupa ce iti zic ''bine'', incepi si-mi zici tu toata istoria ta, fara sa te mai opresti sa zici: ''tu? in rest?..''
A .: vorbesti sec si naspa
A .: si acum tot eu is aia greu de inteles si aiurea?
A .: bine, ca nu-i numa asta, gen nu am starea asta doar din cauza persoanei respective, dar nu imi ridica deloc moralu' daca o va tine tot asa. Si mai si zice ca ''anunta-ma cand te hotarasti sa-mi spui ce ai''. dar vai, ce de ajutor imi este.
A .: in momente ca astea chiar imi doresc sa nu-mi fi pierdut sabia laser..


Nu întrebaţi cine sunt, am promis că vor rămâne anonimi. Deşi, sincer, draga mea A, îmi pare rău de starea în care te afli. Aş vrea să-ţi pot da putin optimism şi o îmbrăţişare, aşa, ''live'' şi ca la carte, dar te rog, deocamdată, mulţumeşte-te cu ceva virtual..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu